Городоцька міська територіальна громада

Хмельницька область, Хмельницький район

Фінансовий відділ

Адреса: 32000, Хмельницька область, місто Городок, вулиця Грушевського, будинок 53

Графік роботи: пн-чт 8:00-17:15, пт 8:00-16:00

Обідня перерва: 12:00-13:00

Валентина Миколаївна СВІТАНА, начальник фінансового відділу

Структура відділу:

Головний спеціаліст - Тетяна Миколаївна Легка

Головний спеціаліст - Людмила Василівна Ільчук

Головний спеціаліст - Ірина Володимирівна Кирилюк

Головний спеціаліст - Олеся Олександрівна Клепацька

Головний спеціаліст - Наталія Станіславівна Садовська

 

Відділ в своїй діяльності керується Конституцією України, Бюджетним та Податковим кодексами України, законами України, Указами Президента України, постановами Верховної ради, Кабінету Міністрів України, наказами Мінфіну, рішеннями міської ради, її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови прийнятими у межах їх компетенції.

Основними завданнями відділу є:

1) забезпечення реалізації державної бюджетної політики  з питань формування бюджету і забезпечення його виконання на території Городоцької міської об’єднаної територіальної громади ;

2) проведення аналізу розрахунків до проекту бюджету міської об’єднаної територіальної громади і подання  на розгляд виконкому та затвердження сесією міської ради;

3) підготовка пропозицій щодо фінансового забезпечення заходів соціально-економічного розвитку Городоцької міської об’єднаної територіальної громади;

4) здійснення контролю, в межах повноважень, за дотриманням установами і організаціями законодавства щодо використання ними бюджетних коштів та коштів цільових фондів, утворених міською радою;

5) здійснення загальної організації та управління виконання міського бюджету, координація діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету.

Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

1) визначає порядок та терміни розроблення бюджетних запитів головними розпорядниками бюджетних коштів;

2) проводить на будь якому етапі складання проекту бюджету міської об’єднаної територіальної громади аналіз бюджетного запиту, поданого головними розпорядниками бюджетних коштів, щодо його відповідності меті, пріоритетності, а також дієвості та ефективності використання бюджетних коштів;

3) приймає рішення про включення бюджетного запиту до пропозиції проекту міського бюджету перед поданням його на розгляд сесії міської ради;

4) організовує роботу, пов’язану із складанням проекту бюджету міської об’єднаної територіальної громади, визначає порядок і терміни подання структурними підрозділами міської ради матеріалів для підготовки проекту бюджету;

5) складає розпис доходів і видатків міського бюджету , вносить в установленому порядку зміни до розпису, забезпечує протягом бюджетного періоду його відповідність  встановленим бюджетним призначенням;

6) перевіряє до затвердження паспорта бюджетних програм;

7) перевіряє правильність складання і затвердження кошторисів та планів використання коштів установами і організаціями, які фінансуються з міського  бюджету;

8) здійснює у процесі виконання міського бюджету прогнозування доходів та проводить аналіз доходів;

9) організовує виконання міського бюджету, а також разом з органами: державної податкової служби, державної казначейської служби, іншими структурними підрозділами міської ради забезпечує надходження доходів до міського бюджету та вживає заходів для ефективного витрачання бюджетних коштів;

10) здійснює у встановленому порядку організацію та управління виконання міського бюджету, координує в межах своєї компетенції діяльність учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету;

11) проводить моніторинг змін, що вносяться до міського бюджету;

12) розглядає звіти про виконання міського бюджету та інші фінансові звіти, подані державною казначейською службою та погоджує їх;

13) інформує міську раду про стан виконання міського бюджету та подає на затвердження звіт за кожний звітний період (квартал, півріччя, 9 місяців, рік);

14) проводить аналіз стану надходження доходів до міського бюджету, готує пропозиції про доцільність запровадження місцевих податків, зборів, а також пільг;

15) готує офіційний висновок про перевиконання чи недовиконання дохідної частини загального фонду міського бюджету для прийняття рішення про внесення змін до нього;

16) здійснює перевірки мережі бюджетних установ і штатів;

17)  здійснює фінансування установ міського бюджету  згідно  заявок ,поданих головними розпорядниками коштів бюджету;

18)    відповідно до затверджених призначень здійснює фінансування по субвенціях з державного бюджету;

19)  забезпечує захист фінансових інтересів держави та здійснює у межах своєї компетенції контроль за дотриманням бюджетного законодавства;

20)  забезпечує створення належних виробничих та соціально – побутових умов для працівників відділу;

забезпечує вчасне та якісне виконання доручень та завдань наданих керівництвом;

21) надає практичну і методичну допомогу  бюджетним установам Городоцької міської об’єднаної територіальної громади з питань складання та виконання бюджету;

21) здійснює інші, функції, пов’язані з виконанням покладених на нього завдань.

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь